UUSI JYP-SOVELLUS KERÄÄ FANIT JA YHTEISTYÖKUMPPANIT YHTEEN

Uutiset, otteluliput, ravintolapalvelut, fanituotteet ja yhteistyökumppaneiden JYP-edut yhdessä paikassa JYP ottaa kaudelle 2017-18 käyttöön uuden JYP-mobiilisovelluksen. Sovelluksella asiakas voi ostaa otteluliput, fanituotteet, paketit ja tapahtuma-aikaiset ravintolapalvelut mobiilisti ja nopeasti, jonottamatta. Sovellus sisältää myös kumppaneiden tarjoamia etuja, tietoja ottelutapahtumista ja joukkueesta sekä esimerkiksi Hurrikaani-TV:n ja reaaliaikaisen otteluseurannan.

Uusi JYP-sovellus sisältää monipuoliset kaupankäyntimahdollisuudet ja sähköisen lompakon. Jyväskylässä kehitetty ZUPticket™ mahdollistaa kohdistetun tapahtumapalvelun toteuttamisen suurelle yleisölle taloudellisesti.

JYP on huomioinut fanien ja yhteistyökumppaneiden toiveet tapahtumien kehittämisestä, tuloksena kattava palvelu, jonka avulla myös katsoja voi osallistua ottelutapahtuman kulkuun.

  • Sovellus on ollut meillä jo pitkään harkinnassa, aikoinaan sitä kokeiltiinkin, mutta nyt uskon, että tälle on oikeasti kysyntää. Tarkoituksena ei ole luoda vain aplikaatioon kopioituja kotisivuja, vaan tarjota ihan oikeasti uniikki mahdollisuus etujen, live-seurannan ja tapahtumaostosten muodossa. Sovellus yhdistää meidät, kannattajat sekä kumppanit modernin sovelluspohjan avulla, toteaa JYPin toimitusjohtaja Aku Vallenius

Toteutus jyväskyläläisvoimin

JYP-sovelluksen toteuttavat yhteistyössä W-ZUP Communication ja Zaibatsu Interactive. Yhteistyösopimus mahdollistaa tapahtumakokemuksen pitkäkestoisen kehittämisen, minkä vuoksi JYP valitsikin yhteistyökumppanikseen paikalliset huipputekijät. Vuonna 2014 perustettu W-ZUP Communication uudistaa mobiilia tapahtumamarkkinointia. Yritys tunnetaan erityisesti suositusta sähköisestä ZUPticket™ -tapahtumapalvelusta, jonka tekniikkaan yritys sai juuri patentin Yhdysvalloissa. Zaibatsu Interactive on Keski-Suomen suurin pelinkehittäjä ja soveltaa laajaa osaamistaan myös applikaatiokehitykseen. Aiemmin yhtiö on toteuttanut pelisovelluksia mm. YLE:lle.

– Näen, että tässä on myös aidosti liikevaihtopotentiaalia niin meille kuin meidän kumppaneillekin. Kaikki riippuu sisällöstä. Pystymme tarjoamaan meidän tuhansille kannattajille kumppaneiden uniikkeja etuja, joista hyötyy sekä edun saaja, että tarjoaja. Sovelluksen kustannustehokas ja ketterä kehitystyö sopii erinomaisesti liigaseuroille. W-ZUP ja Zaibatsu ymmärsivät heti, mitä liigaseura tarvitsee, lisää Vallenius

  • Tämä yhteistyö jatkaa loistavasti sitä kehitystä, jota olemme rakentaneen mobiilin, patentoidun ZUPticket™ palvelun ympärille, matkalla kohti kokonaisvaltaista digitaalista asiakaskokemusta. Luotettava eri sidosryhmät kokoava digitaalinen markkinointiviestintä on nykypäivää ja useat tahot ovatkin jo osoittaneet kiinnostusta palveluamme kohtaan, myös kansainvälisestikin, iloitsee W-ZUP Communicationin toimitusjohtaja Pekka Surakka.

 

 

Ilmainen JYP-sovellus julkaistaan Android- ja iOS-puhelimille kesän 2017 aikana. Tavoitteena on, että uusi palvelu kokoaa koko JYP-yhteisön yhteen!