Tiedote 16.9. JYP-Lukko peliin saapuville

Nyt on uuden tarinan aika! Liigakauden 2022-2023 ensimmäinen kotipeli JYP-Lukko tänään LähiTapiola Areenalla klo 18.30. Alla tiedote otteluun saapuville.

Ottelussa viihdyttää Popkone duo, joka soittaa ennen peliä ja erätauoilla katsomokäytävällä sekä ottelun jälkeen Ravintola Hurrikaanissa!

Mobiilikausikortti

Kausikortteihimme on tullut uudistuksena mobiilikausikortti, jonka avulla voitte mm. lainata kausikorttianne tuttavillenne JYP-sovelluksen kautta. Valitettavasti emme ole saaneet tätä ominaisuutta vielä käyttöön. Teemme kaikkemme, jotta saisimme mobiilikausikortin käyttöön mahdollisimman pian.

Veikkauspiste

Veikkauspiste on poistettu LähiTapiola Areenalta Veikkauksen toimesta. Vedonlyönti onnistuu verkon kautta osoitteessa veikkaus.fi.

Rajoitetut parkkipaikat

Hippokselle rakennetaan uutta pesäpallostadionia ja rakennustöiden takia parkkitilaa on Hippoksen lähialueella rajoitetusti.

Toivomme LähiTapiola Areenalle saapuvia katsojia käyttämään mahdollisuuksien mukaan muuta kulkuneuvoa kuin omaa autoa. Kävely, pyöräily, julkiset kulkuneuvot sekä kimppakyydit ovat enemmän kuin suositeltavia. Jytaksin tavoitat numerosta 0100 6900 tai JYTAKSI APP:lla.

Omalla autolla saapuvia pyydämme varaamaan riittävästi aikaa. VIP-pysäköintialue täytetään saapumisjärjestyksessä, välttämättä kaikkiin otteluihin ei VIP-parkkitilaa riitä kaikille.

Pysäköinti tulee helpottumaan lokakuussa pesäpallokauden päätyttyä, kun saamme nykyisen pesäpallostadionin kentän pysäköintia varten käyttöön.

JYP pahoittelee tilannetta ja pyytää asiakkailtaan kärsivällisyyttä. Liikenteenohjaus tekee parhaansa pysäköinnin ja liikennöinnin sujuvuudeksi. Huomioithan, että alueella liikkuu paljon lapsia otteluiden aikana. JYP haluaa yhteistyössä poliisin kanssa taata kaikille turvallisen liikkumisen Hippoksen alueella.

Tervetuloa takaisin LähiTapiola Areenalle!