JYPin ottelutapahtuman työntekijät ovat kokoontuneet ennen kauden alkua ja koostaneet JYPin palvelulupauksen “Ihan ookoo ei ole OK”. Yhdessä muutostoimisto Flown kanssa jo viime kaudella aloitettu asiakaskokemusprojekti syventyy kaudella 2018-2019. Projektin tavoitteena on luoda LähiTapiola Areenalle uniikki asiakaskokemus, jossa ihmiset ovat keskiössä. Toivommekin palautetta ja apua myös vierailtamme, jotta kehitys on optimaalista ja oikean suuntaista. Tulemme keräämään niin suullista kuin kirjallistakin palautetta kauden aikana vierailtamme ja otamme vastaan kaikista kanavista tulleen palautteen kehityshaluisina. Hallilla nähdään!
IHAN OOKOO EI OLE OK!
JYPin asiakaskokemuslupaus
Meihin luottavat ihmiset, jotka eivät halua käyttää vapaa-aikaansa tavanomaiseen ja joille ei pelkkä jääkiekko-ottelu riitä. He janoavat parempia kohtaamisia, ylivoimaisia henkilöstö- ja asiakaskokemuksia. He arvostavat rohkeutta, avoimuutta, huolenpitoa ja asiantuntemusta. He uskovat, että puheiden sijaan on tekoja. He haluavat, että muutos näkyy parempina kohtaamisina ihmisten kesken.
Me JYPissä osaamme ja ennen kaikkea uskallamme pysäyttää itsemme ja kollegamme näiden ajatusten ääreen. Näemme itsessämme ainutlaatuisuuden ja potentiaalin, jonka voimme yhdessä saavuttaa. Uskallamme kysyä asiakkaalta kokemuksesta ja parantaa peli kerrallaan. Uskallamme rohkeasti tuoda esiin palvelutasomme. Unelmoimme paremmasta asiakaskokemuksen tuottamisesta sekä ainutlaatuisesta muistijäljestä joka kohtaamisella.
Meitä ei rajoita perinteiset ajattelutavat eivätkä keinot. Olemme innostuneita, kokeneita ja rohkeita uudistajia, joiden monipuolisesta osaamisesta asiakkaat pääsevät nauttimaan.
Uskomme vahvasti ihmisen kykyyn oppia ja kehittyä. Valmentamalla ja hyvällä johtamisella me sytymme tulevaisuudesta ja vedämme yhtä köyttä sinne päästäksemme. Emme vain puhu muutoksesta, me toteutamme sen – ajattelussa ja käyttäytymisessä.
Yhdessä saamme ajatukset ja kohtaamiset virtaamaan sujuvammin. Ne muuttuvat ihan kivoista koskettavaksi ja tunteita herättäväksi, kilpailukykyämme vahvistavaksi. Sellaisiksi, jotka vievät meidät parempaan tulevaisuuteen. Kaiken virratessa ympärillämme yhä nopeammin, teot ratkaisevat onnistumisen. Sanomme ei ihan ookoolle.
TEEMME:
Teemme kuin itsellemme. Teemme kaikki valmistelut ennakoivasti ja nopeutamme palvelua. Yhdessä luomme kokemuksia ja elämyksiä aidosti välittäen sekä energisesti illasta toiseen. Teemme enemmän kuin meiltä odotetaan, huolella ja rakkaudella. Teemme ihmiset iloiseksi. Teemme Keski-Suomen parhaan yleisötapahtuman, jossa asiakas kokee saavansa enemmän kuin odotti.
OLEMME:
Asiakastilanteissa läsnä ja omina itsenämme. Olemme ihmistä varten ja huomaamme ihmiset. Olemme enemmän kuin ookoo. Olemme yhtä suurta perhettä, jonka keskiössä on asiakkaat. Olemme elämyksenluojia, ylpeitä työstämme ja osaamisestamme.
PALVELEMME:
Palvelemme yksilöllisesti jokaista asiakasta. Palvelemme parhaamme mukaan ja kaikkia tasapuolisesti. Palvelemme kuten haluaisimme itse kokea palvelun. Palvelemme 110% panoksella, ammattitaidolla ja persoonallisesti. Palvelemme asiakaslähtöisesti, jotta sinä haluaisit tulla takaisin. Palvelemme tunnollisesti sekä olemme läsnä jokaisessa kohtaamisessa.
MAHDOLLISTAMME:
Mahdollistamme nautintoja ja elämyksiä. Mahdollistamme hyvän asiakaskokemuksen, joka saa sinut palaamaan. Mahdollistamme positiiviset kokemukset ja arjesta irtioton. Mahdollistamme yksilöllisen ja huolettoman kohtaamisen ihmisten kanssa. Mahdollistamme unohtumattomia elämyksiä sekä ihmisten hyvinvointia omilla teoillamme. Kuuntelemme sinua ja toiveitasi.
JYP